plus de bijbehorende fotootjes - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Manon Koningstein - WaarBenJij.nu plus de bijbehorende fotootjes - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Manon Koningstein - WaarBenJij.nu

plus de bijbehorende fotootjes

Door: manoninquito

Blijf op de hoogte en volg Manon

15 Maart 2011 | Ecuador, Quito

eennnn.. hier zijn dan de foto s.. Bart je weet toch.. als ik zeg vanavond, dan wordt dat op zn ecuatoriaans manana, manana

ik heb nog steeds alles in een album, dus heb je de ouwe foto s al gezien, scroll dan ff naar beneden.. redelijk logisch concept, maar je weet maar nooit ;)

Kusss

https://picasaweb.google.com/114056376132970250641/EcuadorDeel1?feat=directlink

  • 15 Maart 2011 - 17:09

    Karen:

    Nice chick!:D Geniet er van daar!!!!!
    xx

  • 15 Maart 2011 - 19:09

    Lotte:

    Leuke foto´s manon!

  • 17 Maart 2011 - 07:37

    Hedwig:

    Heej Manon, leuke foto's! Op het strand slapen....dat zou ik niet durven, maar zo te zien kan het dus best!

  • 01 April 2011 - 21:48

    Annemarie:

    Hi Manon,
    Al heb je nog niks van me gehoord, ik lees toch elke keer je verslag en bekijk de foto's over je nieuwe belevenissen. Aan die foto's te zien vermaak jij je daar opperbest.Houwe zo!
    In je vorige verslag ( met die cavia's)
    moest ik toch wel even slikken.
    Ikke,('t is alweer enkele jaren geleden)
    van alles gedaan om zo'n beestje in de vakantie in leven te houden weet je nog?
    En dan zie ik zoiets op je bord liggen!
    Ik heb er nog vaak aan moeten denken
    maar "s'Lands wijs, s'Lands eer"zullen we maar zeggen.
    Nog veel plezier.

  • 12 April 2011 - 13:00

    Reina:

    Lieve Manon, alle 313 foto's eens bekeken. Ziet er goed uit, inclusief "de mannen". Fijn dat je het naar je zin hebt.
    Liefs van ons 2. Reina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Actief sinds 27 Jan. 2011
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 6909

Voorgaande reizen:

28 Januari 2011 - 31 Mei 2011

Stage en reizen in Ecuador

Landen bezocht: